Supernatural

LINDA!!! Du har gjort mig BEROENDE!!! hehe :)

Va hos Linda igår lite roligt folk å spela BUZZ :) När det var dags för hemgång fråga jag Linda om hon hade nå bra film för jag VISSTE att jag inte skulle kunna somna...hon gav mig en box att låna-självaste Supernatural :) Jag å Mallan hade sällis till min port sen skynda jag mig upp, ringde å sa natti till mamma sen bytte om till myskläder, hällde upp lite cola, tände lite ljus, hade telefonsällskap me Mallan samtidigt hehe, sen var det dags att krypa ner i soffan å se VAD Linda egentligen skickat med mig :) Hade aldrig sett nå avsnitt, bara hört talas om serien (som btw e om nån timma på 5:an).

Jag e FAST!!! Såg 4 avsnitt å ikväll/inatt blir det säkerligen 4 till :) Så snygga, iaf Sam :) Tack Linda, nu har jag lite ögongodis ett par dagar framöver :) 

Blev inge besök ikväll:(:(:( Men det e lugnt, jag e en förstående kvinna :)  hihi...

See Yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback