En lugn helg...

...en behövlig sådan! Var ute bägge dagarna förra helgen och denna vecka är det min jobbhelg så har vart helt slut efter att jag kommit hem från jobbet. Lite andra saker har absolut påverkat att jag inte pallat att göra mer än mysa med katterna och...sett film!!

Ikväll blev det ;



som började lagom till att jag kom hem :) Älskar Adam Sandler så det passade ju perfa!!

Sen blev det lite msn:ande å Facebook:ande och nu bloggande innan nästa film ska slås på. Har så mycket tankar som far runt i planeten så kan inte riktigt sova...drömmer även dessvärre mardrömmar om den kommande narkosen på onsdag då det under tiden jag sover sött ska rotfylla x-antal tänder + en massa annat fix...drar mig MINST sagt för att sova som ni kanske förstår!?!

Känner att besök hem till Malmskogen skulle sitta fint, mysa lite, ut å gå me vovvarna och prata av sig med VÄRLDENS BÄSTA LYSSNARE - MAMMA!!! Hon e en fena på att lyssna, få mig lugn, komma på bra och enkla lösningar osv...så funderar på att åka hem dit imorn efter jobbet OM de inte är sjuka. Får inte bli sjuk nu, då ställer de in narkosen!

Nej, nu blir en av favvofilmerna :) Önska jag levde på den tiden, var ju då mamma var i "danssvängen" och hon å morbror hade små uppvisningar på Bergagården precis som i denna film...LÖVELY :)



Yeeaas...back to the 70´s :)

Älskar musiken, dansen och...John Travolta!! En av mina favvo-skådisar!! Ful e ju inte karln heller, iaf inte då han va ung :) Dom ögonen...mama mia :)


Å så den charmiga gropen i hakan...me like :)



Nej, nu ska nattugglan sluta med sitt bloggande å ist dreggla över en ung snygg Travolta å dansa med i låtarna :)

Hoppas ni alla andra söta haft en trevlig helg!

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback