NERVÖS!!!

Japp, Carran e NERVÖS! Imorn smäller det! 3 eller 4 tänder ska rotfyllas, minns inte exakt...sen lite annat fix som ska göras. Så ska vara nedsövd i ca 3h...aldrig vart nedsövd så länge och de e aldrig kul att bli det! Men det ska nog gå bra! Lite kul att narkosläkaren som ringde idag e en nära bekant till familjen...kan jag känna mig lite trygg iaf :) Och så har jag ju BÄSTA morbror med mig :)

Dagen har minst sagt vart stressig, massa problem med försäkringsbolaget och tandläkaren så fick åka in till DS med ett tandintyg som skulle faxas snarast till Folksam annars hade jag fått vänta till 13:e januari...så medans jag tvättat har jag gått som på nålar, så ringde de vid 16-tiden å sa att de va GRÖNT!!! :) Så skönt! Så e en aning trött nu. Har inte ens vikt tvätten lr bäddat rent sängen...ska nog göra det nu så det e gjort, sen blir det film! "Dumpa honom!" Skönt å slappa lite.

Ha en bra kväll å om ni vill får ni gärna hålla tummarna vid 12-tiden imorn :)


Och GRATTIS BÄSTA PAPPA!!!!!!!!!

/Puss Carran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback