Oj vilken dag...

Vaknade ju som ni läste tidigare vid 8-rycket och planerade att lägga mig efter tvättandet för att vila lite...så blev icke fallet.

Fick helt plötsligt för mig att börja STORSTÄDA! Tur var det för det behövdes!! Har t om skurat spisen med topz haha :) Sen ringde Linda å hade tråkigt, ville göra nåt så vi begav oss till centrum. Kollade runt lite, inhandlade bl a en oerhört söt liten klänning till vår prinsessa Thea :)

Efter det blev det fika - Toast med tsatziki och coca cola - vår specialare ;) Mumma!!

Vidare till ICA för att inhandla hårfärg till mitt barr som inte blev nå bra sist vi färga, denna gång blev jag mycket nöjd! Bildresultat kommer!

Iväg till Stina för att snacka lite skit, gick iväg igen ut i den helveteskalla kylan och köpte pizza, tebax till Stina för att fixa mina naglar å nu e jag hemma...ja, va väl hemma vid halv 2 ca...en dag med full rulle MINST sagt!!

Pratade nyss med min finaste Elin, hon e i berga å kommer ev. hit innan jag ska gå jobba imorn (ons) :)
Och på fredag så ska vi leka...WIIIHOOO :) Som jag saknat min Elin!!! Minns sommaren (för 2 år sen lr nåt) då vi va ute å brumma i hennes bil å "dunka plåt" haha :) Då var det "Boten Anna" som gick varm, får se vad vi ska dunka plåt till denna sommar...Elin flyttar tebax från V-ås då *LÄNGTAR*!!!

Nej, nu ere dags att hoppa upp i den nybäddade sängen! Freja ser jag ligger och värmer upp sängen de lilla hon kan men det saknas NÅN...mmm det gör det!!!

Btw, nyår e kirrat :) Ska bi KALASKUL :) Ni ser, det löser sig alltid ;)

Bjuder på en bild jag lånade av dig Stina, på korvfingrarna med de nyfixade naglarna...:)



Blev svart glitter med en röd glitterrand :)

Natti Natti Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback