Typiskt...

Vänt på dygnet TOTALT - Inte bra!

Har funderat på om jag skulle vara vaken, tills det är dags att sova igen. Alltså ikväll, men kom fram till att OM det händer nå skoj imorn, de e ju ändå fredag, så kommer jag va DÖD! Så, ska väl ta och packa ihop här och krypa, eller rättare sagt klättra upp i sängen för att försöka sova. Först ska jag bädda åt min gäst - Julia :) Hon får sova i soffan. Snällare hund får man leta efter! Tänkte jag skulle följa med Bella till jobbet imorn, de gillar ju henne SÅ mkt :) Har en del att fixa oxå innan kvällsmötet på tisdag. Ska fasiken ha svart på vitt!! Jag SKA ha mina pengar!! Har vart en jävla massa krångel med våran OB under nov. månad...SÅ - 2 flugor i en smäll, jag får lite nytta gjort och gamlingarna får träffa Jullan :)

Imorn, lr va tusan, idag blir det ju...ja skitsamma! Bella kmr iaf kl 15, då ska vi dricka glögg, äta pepparkakor och snacka MASSA skit :)

Skulle ju hem till Adam & Linda på middag igår kväll men Linda upptäckte att maten var liiite för gammal haha...så vi begav oss hit och käkade ist. Fick låna julgardiner av Linda, väntar bara på en längd till så ska jag byta lite sen kommer det vara så fint så :) Väldigt juligt i lyan nu! Tänkte införskaffa mig lite apelsiner+nejlikor och hänga upp lite apelsiner, luktar så gott och är en tradition. Ska flirta lite med Bella om hon kan köpa med sig det, vill inte lämna Jullan själv, e bara 2:a gången hon e här...

Sen ska jag be pappsen köpa en 10-lampors slinga till min lilla lila fina julgran jag fick av Lotta med lila julprydnader till :)

Åh vet ni??? Datorn jag köpte av Mallan LEVER...WIIHOOO!! Den behöbvde bara vila sig lite och få en hjälpande hand av Linda :) Dock har tangenterna inte vaknat än så får använda mitt nyinköpta bra-iga tangentbord sålänge...om dom ens vaknar :/

Ojoj, vilket inlägg, så mkt onödigt vetande :)

Bara för det så avslutar jag med...

"Hellre EN skruv lös än TIO för hårt åtdragna" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback