Vackra Vita Vinterland

Vad det har snöat!! Undra hur många cm vi har nu?? Va ute på promenad me vovven igår och såg ut som en snögubbe när jag kom in :) Håller tummar å tår för att vi får behålla de vackra vintervädret - Det här e JULSTÄMNING!! Och tänk så mysigt för alla barn som har jullov!! Har sagt till Stina att jag MER ÄN GÄRNA hakar på å åker pulka me henne å Thea :) Jag blir ju som ett barn igen i det här vädret :)

Ni kanske undrar vad tusan jag gör uppe såhär dags en söndagmorgon?? Jo vakna nyss, somna vid 12 inatt med världens migrän :( Hade ju planerat att busa med Stina juu...så typoskt!! Får ta det en annan dag gumman :) Hatar att ha ont i huvudet!!

Ja, så det blev ännu en lugn helg! I fredags kom Jimmy och hälsa på mig å Julia, drack några öl, pratade massor och lyssna på MASSA musik :) En ekonomisk helg :)

Appropå ekonomi så e jag SÅ trött på pengar!! Tycker man aldrig känner att man kan göra nåt med gott samvete, alltid så finns det en naggande liten känsla av att - Borde jag köpa det här verkligen? Har jag råd? etc...
Hoppas det blir lite klirr i kassan nu när man ska jobba en massa helgdagar!! Jobbar ju alla dagar nästa vecka utom onsdag, då blir det mys hemma hos familjen, lite uppesittarkväll :) Julafton firas hemma hos familjen och på jobbet...känns ganska ok att jobba julen, tänk vad glada alla gamlingar som inte har nå anhöriga blir när man kommer och ger dom en varm kram! Tror jag jobbat varje jul sen jag började på Solhälla...då e man ju ledig nyår :)

Trots att jag sovit ett par timmar så e jag sjukt trött...sova i den här soffan liggande i osbågeställning är inte så skönt hehe :) Så blir till att knata upp till sängen...

Åh vad jag saknar att sova med nån, somna i någons famn - finns det nå bättre??

Hoppas ni haft en lite mer fartfylld lördag än mig :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback