Vaken!

Mmm, somnade tidigt igår. Gick ju å hyrde film MEN somnade efter 15 minuter hehe...men vaknade vid halv 5, klarvaken SÅ då satte jag på filmen igen, ett nytt försök :) Den va bra, så skönt att budskapet är att vi tjejer e så...hmm...egentligen falska emot varann som inte säger som det är eller som vi tror det är när killen inte hör av sig, inte bryr sig mm...värt att tänka på, för vad e egentligen bättre än att slänga sanningen i fejjan på personen i fråga ( hur jobbigt det än är ) än att gå och säga; - Äsch, han kanske e sjuk, han jobbar säkert sent, han kommer att ringa etc...säg sanningen och man kommer över skiten fortare och kan gå vidare!!! Så vill jag bli behandlad iaf!

Klockan är nu efter 7 och jag har motvilligt petat i mig lite frukost och dricka, får ju inte äta nå mer nu...kommer vara grymt hungrig sen!!

Nej, vad ska man hitta på nudå?? Tror jag ska kolla en film, nyhetsmorgon på 4:an verkar inte va så intressant å dessa nyheter 2ggr i timman, jag bli galen!!!

Nej, en film blir det! Sen vid 10 blir det till att hoppa in i duschen..

Och vet ni?? Mamma och pappas present och julklapp e klar :) Båda fyller nära julafton så vi barn slog på stort och la ihop det!!

2 biljetter till Rod Stewart 17 juni + en romantisk middag efter eller innan på Italiensk Restaurang :) Vi tyckte de behövde lite egentid...håller på spånar på en natt på hotell men e ju satans dyrt här i Sthlm :/ Hoppas det kommer gillas :)

Nej, nu ska jag välja en film, tänka på nå annat!!

/Live Love Laugh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback