Våra värsta år



Sitter just nu och tittar på "Våra värsta år" :) En serie som iaf jag sett sen jag var liten. Men då fatta man ju inte riktigt innebörden :) Nu är jag FAST :) Hehe :)

Har vart en fartfylld dag...upp vid 12 (tidigt för mig hehe), iväg och shoppa tvätt -och sköljmedel annars är det ju ingen idé att tvätta :) Blev satans arg när torktumlaren la av, lr det var nåt fel på den så allt är dyblött...kläder i HELA lyan hehe...gott luktar det iaf :)

Sen kom pappa och Danni för att sätta upp granris med en lila superfin slinga på ballkongen :) Blev verkligen jättefint!! TACK padre :)

Snabbt som satan laga mat, fixa mig iordning för att bege mig till Stina och fixa naglarna :) Linda skulle oxå fixa så blev en trio av tjejjor som resulterade i en MASSA tjejsnack :) Och är SÅ NÖJD med naglarna!!! Känner sig en aning kvinligare! Fick även låna en tvättställning så jag kunde hänga upp den dyblöta tvätten så det har jag gjort nu! TACK gums!!

Nu ska jag se sista avsnittet av Våra värsta år, skriva klart julkorten och sen sova. Möte imorn och sen jobb...SNÄLLA...säg att det blir lugnt!!! Ska även försöka gå förbi mormor en sväng...

Så vi höres när vi höres :)



Favvo - Bundy :)

NattiNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback