Hej igen...

Nu e jag hemma hos la familia så nu kan jag va inne på nätet :) Man märker verkligen hur "handikappad" man e utan dator/internet! Man har kontakt med vänner & familj, kollar nyherer å läser tv-tablå (när man inte ens har råd å köpa Expressen + TV-tidningen hehe), bloggar, betalar räkningar ja, you name it!

Så nu e jag här hemma, kom hit ganska sent, jobbade över till 23 minst, sen hem å packa lite grejjer, mysa me katterna osv sen hem hit. Fick iaf skjuts, inte heeelt fel :) Va aptrött när jag kom hem från jobbe, trodde jag skulle somna i soffan medans jag vänta på att Sami skulle komma för att hämta mig, samma visa när jag om hem, satte mig i soffan å höll på somna. Men vovvarna ville ut så jag å mammis gick ut me dom å dessa jädrans minusgrader gjorde iaf att jag kvickna till hehe...så jag hamna här :) Skönt å sitta här å koppla av, snacka lite skit på msn, kolla "fejjan" å såklart blogga av sig :)

Jahappallihapp, vad har hät sen senast? Hmm, inte mycket mer än att jag jobbat, haft möte efter möte efter möte, umgåtts me familjen å vännerna, Å självklart festat litegranna där emellan, ni känner ju mig hihi :) E jag väl värd tycker ja...hihi...börjar få ordning i lyan...ÄNTLIGEN!!! Fattas dock en slags bokhylla av nå slag, en sån man kan ha TV:n i, gärna me nå slags vitrinskåpsaktigt i, så alla jädrans vinglas får plats :) Vore inte heeelt fel om denna möbel bara damp ner för jag har ett x antal kartonger ståendes med sånt som ska stå på hyllor/bokhyllor! Hoppas jag hittar nån bra snarast, gärna en billig sådan :) Ska ta å kika på blocket, köpte soffbordet där för 250 spänn å de va hur OK som helst!

Imorn blir det till å träffa Rickan, om det nu blir så, hoppas det, för jag saknar dig massor vännen!!! Ev. träna på tis, e nämligen lite i valet och kvalet om jag ska gå på en begravning eller ej...det lutar åt de, skulle kännas som ett toppen avslut! Förra veckan såg jag en död människa och det var verkligen inte så farligt som jag trodde! Självklart liiite obehagligt å sorgligt ;( Men Du har det bttre nu! R.I.P.

Sen blire jobb ons+tors å på fredag har kusin vitamin-Loula å jag pratat om att ha myskväll (laga god mat, dricka vin, äta god efterrätt, dricka vin, kolla film, dricka vin, snacka en MASSA skit, dricka vin...ja, ni hajjar hehe ). Ska bli skitysigt, måste skrapa ihop lite pengar bara....

Nu börjar tröttheten ta över så skriver så snart jag kan igen!

Må så gott mina underbara människor :)



Bjuder på en liten bild, från nyår. Jag å min Mallan :)

BTW, saknar de långa håret :(

Kommentarer
Postat av: mallan

nu har det gått lite för länge sen vi sågs tycker jag =( men vi ska ju leka den 14:e fortfarande hoppas jag?



massa massa kramar

Postat av: Kristina

vem såg du död??? :(

2009-02-09 @ 11:34:38
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback