Måste skaffa en ny dator+bredband...

Jo, jag håller på bli smått galen. Ingen helt fungerande  dator och inget internet, ååå, kan det inte bara huxflux sitta 20 000 MINST på kontot när jag ringer å kollar saldot! imorn?! Hehe, vilket i-lands problem :) Nej usch, 20 000 kräver jag inte men gärna lite pengar till en ny dator+bredband :D Och dessutom har jag bara 1an, 2an & 4an wiiihooo :) Så måste ringa imorn å kolla upp det där, tele2 e ju skitdyrt så ska ringa viasat imorn å kolla deras priser! Nog om detta!

Jahapp, vad har hänt sen sist??? Hmmm...inge speciellt antar jag mer än det vanliga. Jobb, umgås me mina underbara vänner å familj, festat däremellan såklart har jag ju oxå gjort, ni känner ju mig ;) 

Va sist ute å festa i lördags med Bella, Oscar å Emelie. Jag hade jobbat, hem snabbt å fräscha upp mig å bytte om sen kom Oscar å hämta mig (snäll som min kära svåger e hihi) och då serverades det 2 rätt så starka groggar som inte kändes av då. In i taxin mot á la sportbaren å tog 2 öl. Sen har Carro lite minnesluckor från den kvällen hehe...tyvärr slutade detta väldigt olyckligt, jag skule gå försiktigt (för så smart va jag att jag fatta det va halt i den där förbannade trappen), men lik förbannat vurpar jag halva trappan ner å e nu mer blå än hudfärgad...SNYGGT å AJ!!!

Visst, jag gjorde en vurpa, mina leggings gick såklart sönder, 3 änglar hjälpte en snurrig å en aning chockad Carro upp på benen igen sen följde en oerhört snäll gentleman med mig hem ordentligt!. Felet jag gjorde när jag kom hem va att jag torka bort blodet, plåstra om, gick å la mig. När jag vaknar e hela min sida av sängen helt nerblodat...great! Det jag SKULLE ha gjort va att åka in till akuten omedelbums!!! Har nu ett vacker jack precis på nedre knäskålen. Dum som jag e så gick jag å jobba iaf, hade ont sm satan sen på måndagen stod jag inte ut mer. Gick till doktorn, fick värktableter+antbiotika+att jag röntga knät. Gick på ett möte sen va de direkt till akuten, fick feber, började kräkas mm :( Så där fick jag stanna 1 dygn. Jag har jävligt hög smärttröskel MEN när doktorn sa att han måste kolla djupet på såret å ev sy (ska egentligen sys 4-6h efter olycka) så han gav mig 4 bedövnings sprutor i knät som REDAN gjorde ONT, då skrek å grät jag som en stucken gris :( Men det gick ganska fort. Sen va det bara en hel del antibiotika som skulle in intravenöst, mindre smärtsamt! Så nu e jag hemma hos familjen och ska kurera mig :) Gå upp å ner för loftsängen hemma är en omöjlighet just nu hehe....så nästa gång ska jag ha HJÄLM på mig :D Slog nämligen i pallet oxå...kan faktiskt inte göra annat än att skratta för de e sååå förbannat typiskt mig de här hehe :)

Nej men fy vilken uppsats det blev om detta då. Nåja, va skönt att skriva av sig lite :)

Nästa inlägg bjuder jag på nå roligare, ok?

KRAAAM på er! Och glöm inte hjälmen om ni ska till Sportbaren i helgen ;) Man vet ALDRIG vad som händer på det bygget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback