Sämre...

Usch, kunde inte somna efter att jag stängt av datorn, knät värker å bara dunkar + att jag har feber. Somna till slut å vakna 16.00...fick sova några timmar iaf!

Nu ligger jag i sängen hemma hos familjen, skönt å va hemma här där man kan bli lite ompysslad :) Mår fortfarande inge vidare. Ska ta å ringa D.S. igen för de sa att om de inte blev bättre så skulle jag komma tebax...:/ Får se hur det blir! Varför kan man inte bara få stanna när man ändå e där??? Mådde ju riktigt dåigt när de skicka hem mig...Sveriges sjukvård...jag SPYR på den!!!

Hoppas bara jag mår bra på lördag för då ska Tommy & Ebbe spela på Sportbaren :) (dock mitt olycksställe hehe) Får helt klart bli gympadojor å mina nyfunna vänner kryckorna :) Pratar just nu me Malan på msn å planrar att käka hemma hos mig, ta nåt glas vin (jag ska nog ta de väääldigt luuugnt me drickandet men 1 glas till maten dör man fasiken inte av) sen ere melodifestivalen. Har missat de andra 3 så ska bli kul å se :) Sen får vi se om de bara blir jag å Mallan lr om nån/några andra vill komma förbi å joina :)

Ska ta å vila lite nu å sen ringa D.S.

C ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback