Sussa kanske???

Tror bestämt att de e dags för det? Eller ska man se om de e ngt på TV, mjae, sova låter bra, har så förbaskat ont så om jag somnar så sover jag iaf bort smärtan :)

OM jag mår bättre så ser helgen ut NGEFÄR såhär:

Fredag:

-Sova ut, behöver det pga allt som hänt.

-Bege mig hem till lyan och till mina stackars bebisar som vart ensamma sen i måndags. Ev. halta ner till centrum för att handla lite, kylskåpet é ju inte direkt fullt. Tänkte fråga nån snäll själ om den vill följa med, lite ledsagning hehe, kryckor och bära påsar, mjae...ingen bra kombination. 

-Ska ev. till Sussie och fixa naglarna mina så de blir fina :)

-Fixa ordning lite i lyan för sen senare på kvällen kommer Linda :) Äntligen é hon hemma från Thailand :) Ska ev käka middag me Linda (om jag nu får behålla maten, kan ju alltid testa), så det kanske rent av blir DU LInda som får gå och handla med tant Carro :) Pepparkasunge :)

-Lär bli en hel del pratande, och mys med katterna sen testa om jag kmr upp för sängen lr ej. *Hoppas* Annars blire "fällknivsmodellen" i soffan :)

Ja de va väl lite av fredagen...

På lördag händer detta, återigen OM jag mår bättre:

-Gå upp, käka frulle, duscha mm

-Vila!!!

-Vänta på att pappa kommer med mitt nya matbord+stolar :)

-Fixa iordning det med pappas hjälp (oppas jag). Och just de, får INTE GLÖMMA att kirra en längre antennsladd eftersom TV:n nu står där matbordet ska stå.

-Försöka få hjälp att sätta upp den 3:e lampan, altså måste jag köpa lååånga förlängningssladdar...

-Fixa och dona, göra mig iordning och invänta Malin.

-Äta middag med Malin, kolla mlodifestivalen och KANSKE (för min del) ta ett glas vin. Kanske det ramlar in lite folk, alltid trevligt :)

-Och sen ev. haka på till Sportbaren och stå där och se dum ut med mina kryckor :) (gympadojor denna gång...JA, helst med dubbar hehe, kanske ska låna ett par fotbollsskor av nån hihi). Vore riktigt kul om jag pallade gå dit förr Danne och Tommy spelar :) Vil inte jag missa iaf :)

-Antagligen blir det en taxi hem för min del tots att det tar 10 min att gå. Men pga vad doktorn ordierade;VILA så kanske jag inte bör gå, kmr desstom ta en tmma att gå hem hihi :)

Söndagen:

-Ja, vad brukar man säga "VILODAGEN" :) Om Rickan inte e allt för bakis lova han att komma förbi, sa vi kunde ta hand om varann, jag om hans bakfylla och han om mitt knä :) Låter som en bra deal :) Kul att få trffa Lajka oxå :)

Uscha vad jag skriver! Känns som om jag tilbringat dagarna hemma hos familjen med  datorn på magen liggandes i sängen :( Men vad ska jag göra??? Dom e så söta här hemma, kommer me te och macka och frutsoppa. Kollar om jag har feber mm...ÄLSKAR ER!!!

Näe, hög tid att borsta gaddarna å krypa ner i sägen där.......Roja-Bus somnat, hon får helt ekelt sova med mig :) Mys :)

Som ni vet har jag inge internet så lär kanske dröja nåra dagar innan jag hör av mig igen. Måste hem hit igen för att betala en massa räkningar...bläää på dom, men ett måste!

Sköt nu om er alla mina nära & kära!

CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Carran

Ni får ursäkta mina stavfel osv me efter att jag ramlade i lördags så har jag skitsvårt att stava :/ Så ni vet :)

KRAAAM

Postat av: rickan

Jävla rickan och hans bakfylla:)

2009-03-07 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback