Inte hel....

Nope, känner mig inte hel just nu. KAN det möööjligtvis ha att göra med ett visst jobb och en viss chef som gör att man har konstans ångest och antingen inte sover en blund, eller sover på tok för mycket??? JA, det kan det!!! En sak som är säker, jag har vart på det här jobbet BRA mkt längre än henne och jag trivs kanon med alla vårdtagare och arbetskamrater. Hon har vart där mkt mindre tid och DE E HON SOM SKA BORT!!! Jag tänker då inte säga upp min fasta anställning å ge mig i första taget...först in...först ut ;)  Tur att alla vi kvällstjejer har varandra å ska ses hemma hos Bella på lördag å prata lite! Men ska ändå gå in på arbetsförmedlingen och se om det finns något x-tra jobb, 53% ger inte så mycket pengar...

Ikväll mötte jag Linda, vi gick till Statoil för att köpa lite snacks å cola, det vankades Cold Case som btw e riktigt BRA(!) å en massa tjejsnack :) Tack Linda för att du kom hit, så jag fick tänka på ngt annat en stund :) Å imorn (idag) kommer Bella hit innan jobbe å sen kanske Mallan kommer förbi :)

Funderar på att ta mig i min lilla lilla krage jag har kvar ( :/ ) å gå å träna nu i veckan, tror de e precis vad jag skulle behöva...pumpa ut lite agressioner på div. människor som icke står högt på min "tycka om-lista" just nu hehe :) Men får bli på lör lr sön isf, time will tell :)

E sååå avundsjuk på Linda som åker iväg alldeles snart till Thailand, vill osså bort :( Behöver inte va Thailand hehe, men NÅNSTANS bort ifrån alla tankar å berga, vore riktigt smutt :) Men e glad för Linda & Adams skull såklart :)

Nej, nu ska jag kolla arb.förmedlingen å kolla efter lite saker på blocket :) E inte så trötter just nu så ett litet tag till kan jag nog allt sitta här :)

Om nån vill me å träna i helgen...hojta till vettja ;)

Puss å go´natt mina änglar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback