Nattuggla

Hehe ja, idag e jag det :) Sen jag bott i nya lyan så har jag somnat i rimlig tid, antagligen för att kanalerna suger och att jag inte har nån dator men nu e jag hemma hos mams å paps...Å där fanns det minsann en dator som jag la beslag på ;) Har dock inte ägnat mig åt så skojsiga saker, ni vet, man har fått lön vilket betyder betala hyra+massa förbannade räkningar :(

Tänk va skönt å va ekonomiskt oberoende :) Inte så att man möjligtvis skulle kunna köpa de dyraste/vad man vill, även fast det vore najs :)  men kunna ha ett par tusenlappar kvar på kontot efter att alla räkningar e betalda, kanske resa bort en sväng bara "sådär"...MMM, det skulle va nåt de :) Måste btw söka ett x-tra jobb, där här kmr aldrig funka annars...frågan e bara vart!?! Jaja, time will tell.

Igår va jag å fixa mina naglar hos jobbarkompis Sussie som e jätteduktig å de blev sååå snyggt...säger bara LIIILAAA :) Kan tyvärr inte lägga upp nån bild för har inte sladden me mig :(

Jahapp, nu är det ju faktiskt torsdag redan å möte+jobb står på schemat, hade hellre legat hemma å kollat på nån bra film MEEEN...HUR mkt tjänar man på det? Måste städa undan oxå för på fre ska vi ha lite "kvällsmöte" @my place :) Så det blir till å plocka undan efter jobbet å upp tidigt på fredag å dammsuga å skura...KUL...NOT, men ett måste såklart!
På kvällskvisten pratas det om en liten spelkväll, får se om det blir av, hoppas det för de e fasiken bra skoj om man e ett roligt gäng som vi alltid e :)

Sexpartaj står iaf på schem på lör å sen utgång till á la sportbar haha, ja, jag vet...:) Ska bli riktigt sköj iaf ;) Men innan dess ska jag pallra mig iväg å simma å sola :)

Näääeee hörrni, tror faktiskt att de e dags att knyta sig nu...e faktiskt grymt trött...

Vi hörs å ses när vi hörs å ses ;)

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback