Så va den 8:e januari över...

...för i år :)

2010 fyller Hjälmen 28...shiiit pommes, då hoppas jag det finns en pojke som e MIN, BARA MIN me i bilden :) *hoppas*!!! Känner att jag har sååå mycket att ge...så "komsi komsi" hehe, neee, nu ska jag inte skrämma bort er pojkar :)

Ja, klockan har nu hunnit bli 01 så nu e jag inte födelsedagsbarnet längre! Sov nästan heeela dagen, blev inge "TOMCATS", filmen jag skulle ha sett, fastna här vid datorn ist, sen såg jag 2 filmer för va tvungen att sitta upp eftersom jag höll på hosta sönder lungorna :( Somna vid 8...så jag kom in rätt så sent idag...

Fick en STOR blombukett med ett sött kort där det stod ; Grattis på 27-årsdagen, Valfrii Tatto är dig tllhanda, GRATTIS!

Dom e för goa min familj :) Så såfort jag blitt frisk ska jag ner å kolla kostnadsförslag å boka tid :) Längtar redan :)
Så det blev en lugn kväll, väääldigt luuugn kväll, annars skulle de ha kommit en massa men vill ju inte smitta ner hela högen heller...ska ta det på lördag ist :) Sen verkar Bella ha nåt i görningen den busen hihi, undrar va de kan va :) *nyfiken i en strut* :)

Nu ska jag stänga av min kära vän, ta en hutt hostmedicin, göra lite te å gå ut å kolla på nån film. Undra om de går någe bra nu??? Annars  får jag ta en gammal klassiker igen ;) Hoppas man kan sova bara så man e utvilad till de e dags att jobba...usch, bara tanken på de :(

Yeah yeah, sleep tight my lovely friends out there ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback