"The Ninja Turtles Training Club"

 
DET NI!!! Inte fy skam...e ett skönt gäng man vill hänga me kan jag lova ;)

Såhär ere, igår (mån) kom Bella förbi med ett brev, tänkte; Vad tusan kan detta vara? Har ju fyllt år å fått en underbar present redan..." men det va inte slut än...öppnade brevet och i låg ett kort (med en hjälm på btw hehe) där det stog att jag NU e me i "The Ninja Turtles Training Club" haha :) och att jag fick simma och styrketräna så mycket jag ville under 6 månader...WOW, Beach 2009. HERE I COME :) Denna gången ska jag taaamejfaaaeeen INTE misslyckas!!! Men sikken underbar familj man har :) Har inte hunnit utnyttjat det än, e ju fortfarande krasslig och vill inte att det ska "blomma" upp igen...men måndag kanske :) Gänget består av (vad jag vet) : Bella, Oscar, Faste, Sara, Michael and mee, nu jävlar mina små  Training Turtles, NU KÖÖÖR VI!!!  ;)

Just nu befinner jag mig i en lägenhet jag får bo i ett bra tag framöver :) Så natten bestod av att packa ner alla dessa prylar man samlat på sig under 27 år men finns ju fasiken ingenstans att ställa skiten :/ hmmm..måste lösas.. Sov 2h innan de va dags att gå upp igen :/ Vi hade ju möte med chefen om allt som hänt, gick bra...tror jag...hon e så förbaskat lurig så vågar faktiskt inte tro det bästa!!! Sen när jag kom hem så va det bara till att fortsätta packa å nu e jag här :) Dock trött som en vet inte vad! Har Siri & Freja med oxå och de verkar redan efter bara några timmar stormtrivas :) Skönt! De har ÄNTLIGEN somnat efter 4h busande :)

Nu ska gaddarna borstas men MÅSTE faktiskt ta ett liiitet glas cola, annars kommer jag ligga å tänka på de hela natten att jag SKULLE ha gjort det hehe...får sånt "coca cola-sug" (som de flesta av er vet hehe) så de e nå fruktansvärt. Men det är MYCKET bättre nu än för 5 år sen t ex, då var jag tvungen att ha ett colaglas på sängbordet annars somna jag inte, sick sick sick! Och jag drack dessutom litervis! Nu kan de bli ett litet glas då å ett litet glas då, men inte heeela tiden som förr! Dessutom har jag ju faktiskt "FÅTT" va me i  The gang så måste börja tänka träna och äta rätt!!! JAG har bestämt att JAG börjar på måndag me träning/tänkande :) Ska ju bort i helgen å busa :)

Shit, e lite nervös, i denna lägenheten så är det sovloft, alltså högst...HÖGST(!!!) 1 meter till taket...kommer ju fan få cellskräck :) Löser sig säkert :) Men en dolda kameran när jag bädda sängen hade vart kul haha...va INTE det lättaste å kan inte sett fagert ut haha hoho hihi...

Nej, nu ere liiite cola, borstning av gaddar för att sedan krypa upp "i taket" :)

* Längtar till helgen :) *


Kommentarer
Postat av: Kristina

va fan, vad har jag missat. va då för lägenhet? vart och varför? hur länge? jag vill se....=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback