Virus

Va på jouren ikväll, hostar snart sönder mig så när jag hade tillgång till skjuts så fick de bli ett besök dit, inte så kul att åka buss tidigt på morgonen å gå till Sågv (inte för att de e långt=de e långt när man har feber!!!)...de va självklart BARA en virus så gick därifrån lite fattigare men med lite hostmedicin, alltid nåt. Tyvärr sj.skriven över helgen...typiskt!!! Tant Hjälm fyller ju 27 imorn så hade ju tänkt hitta på nå bus i helgen MEN kanske mår bättre på lördag å kan hitta på nåt iaf :) E ju bara onsdag idag :) Får bli Hjälmens egna huskur fram tills dess; te med honung, echinforce, nässpray, hostmedicin, vila å sist men absolut INTE minst...en STOR redig wirrepinne (VARJE KVÄLL hihi) ;) Ska nog göra susen ska ni se ;)

Har precis kollat på grammisgalan...va ju inte årets bästa måste jag erkänna!!! De har gjort reklam på 4:an hela veckan att Takida skulle stå på scen men inte fan såg jag röken av dom :( Kanske de spela precis i början för missa nåra minuter...illa :( Hade ju vart ett litet plåster på såret!

Om inte jag har HELT fel så va det mååånga som tog nyårsbilder på festen MEN vart e dom?? Har bara sett ett enda på mig...ego haha näe, inte dere handlar om, har nämligen ett minne av att papparazzi-Jessica tog en HEL del fula/roliga/fina bilder under kvällen...VILL SE NU :)



Här e den enda hittills hehe :)

Jahapp, vad ska man hitta på nudå? Ska nog kolla om de går nåt på TV...va bara skit igår så slängde på en gammal klassike; allas våran Dirty Dancing :)

Ha de gott folket å hoppas ni andra mår bättre än mig just nu...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback