Äntligen hemma igen...

Ja, för nån timma sen kom jag hem...åkte hem till familjen för att bli lite ompysslad å få "riktig" mat :) Å så finns det ju internet här å fördriva tiden med! Men funtar på att åka hem till mina bebisar senare, de har vart själva på tok för länge nu stackarna :(

I fredags morse åkte jag me pappa till K.S. så va väl där vid 6-tiden. Efter ca 2h kom det fram till att jag skulle läggas in, hade ju inte ätit eller druckit på över 1v. Så snabbt i me ÄNNU en av dessa nålar, koppla in dropp, i me lugnande å morfin sen fick jag ligga å vänta ett x-antal timmar på en plats på en avd. 

När jag kom till avd. så sa de att jag skulle få göra en gastroskopi men blev inte så, sa att de skulle bli dagen efter, blev inte så heller...så fick snällt vänta tills på måndagen. I väntan på den blev jag iproppad med morfin mot magsmärtorna å kramplösande sprutor i magen, alla har vertkligen vart jättegulliga...hade en liten beundrare, "syster-Thomas" haha, han tog hand om mig så bra sååå hihi :) 

Gastroskopin gjordes i måndags å de va ingen höjdare, fick lugnande men det bet inte på mig så de sa " antingen gör vi det här lr så struntar vi i det"...när jag ändå kommit så långt så sa jag "kör på, få det gjort". Har gjort det förut å de e fasiken ingen trevlig undersökning men nu e den gjord, tack å lov! Det kom iallafall fram till att de var gastrit=inflammation, i brocket jag har i magmunnen och en irritation i magsäcken så tur att jag lades in å fick undersökningen gjord...

Och besök har man fått oxå...Linda, Jenny, deras mamma å lilla William va å hälsa på, mysigt me lite bebisbesök :) Sen kom pappa, Danni å Sami...å nästa dag kom Eva å Malin. Fick en jättesöt liten nalle utav dom, Maleva döpte jag den till :)

Idag var första dagen jag fick behålla mat & vätska så jag var fri att åka hem...wiiieee :) När man inte behöver dropp å kan klara medicineringen själv kan man ju lika bra vara hemma, så åkte mer än gärna hem...

Ja, det är det som hänt sen sist...kul uppdatering va? Mjae...jag skulle/tycker inte de...:)

Nej, nu ska jag fortsätta lägga upp lite bilder på Fejjan!

Puss på er!

Grattis på födelsedagen min älskade Sandra :) Miss u like carzy....lala la la la...:)



Kommentarer
Postat av: Zeinab

- Är med och tävlar i veckans blogg hos tessie, kan du vara så snäll och rösta?:) nr 1 http://typtessie.blogg.se/

Kram!

2009-07-22 @ 13:00:22
URL: http://zeinababbas.blogg.se/
Postat av: Kristina

gumman då.. =( Hoppas du kan få må bra nu.

Hade tänkt att titta förbi dig på sjukan men fick ingen tid till det. Men vi måste ta och ses en annan dag. Tänker på dig gumman. kramar

2009-07-23 @ 13:05:03
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback