Då va man tebax på ruta 1...


Japp, här har ni Carran, gjorde en makeover tidigare idag...:) Näe skämtosido...PRECIS såhär känner jag mig! Visst ser det uppiggande ut? 

Kockan ringde 05:45 imorse, snooza till 06:00, kravla mig ner för den där förbannade stegen, lite yr stövla jag runt i lyan, visste inte riktigt vad jag höll på men fixad och me kläder på traska jag iväg till jobbe 06:40...Uscha för å börja då asså :( Jaja, började me att jag kallsvettades, hade huvvudvärk till 1000 och yr som ett fyllo så stoppa i mig 2 alvedon och inte fasiken blev de bättre för det. Men jobbade på iaf...efter ett tag fick jag sååå ont i magen, kramper så jag stod dubbelvikt. Tog min krampmedicin men hjälpte inte. Fortsatte iaf att jobba på och va med på morgonmötet, jobbade på lite men sen gick det inte mer...vid 10-rycket skicka de hem mig! 

Fick en akuttid hos husläkaren som konstaterade att den här gastriten gjort att tjocktarmen fått ta en jävla massa stryk. Han va verkligen super snäll och förstående (de e man ju inte bortskämd med precis...). Bllev sjukskriven i 2 veckor och fick lite mediciner som han trodde skulle lindra. Kändes skönt att gå därifrån och veta att man pratat med någon som tog en på allvar och var förstående! Sen åkte jag hem till familjen, vill inte va själv när jag mår såhär...så de har pysslat om mig och jag har mestadels suttit framför datorn, lagt upp en massa bilder på "fejjan"...

Så nu gäller det för mig att ta det lugnt och bara tänka på mig själv! Imorn ska jag va hundvakt åt Kira medans Bella jobbar och Oscar jobbar natt. Så ska sova hos Bellisen imorn, myspys :)

Ååå igår såg jag en riktigt bra film Changeling! Rekomenderas!

Om Changeling:

Christine Collins är en ensamstående mamma vars 9-årige son Walter en dag försvinner spårlöst. Fem månader senare återlämnas han till den förtvivlade mamman. Men, den 9-årige pojke som återvänt är inte Walter och nu börjar Christines maktlösa kamp för sanningen om vad som egentligen hänt.

Som sagt, gillar man typ drama så rekomenderas den varmt! Angelina Jolie e grymt bra i filmen! Och så ere ju Clintan som regiserat ;)

Nu ska den vissna kvisten lägga hövvet på kudden å hoppas på att få en god natts sömn utan kramper!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback