Hängbjörk=(

Ja, Carran e inte på TOPP! Trots de e jag hundvakt, iof inge jobbigt, bara "va" men halv 7 ska jag va barnis till ca 24...barnen e jättegoa å snälla men skulle helst vilja ligga i soffan...

Att jag e en "hängbjörk" beror på att natten till tors kunde jag helt plötsligt inte andas. Prövade alla möjliga allergimediciner jag hade men inget ville hjälpa så tog en "anapen" (adrenalinspruta), hjälpte ett tag, skaka som ett asplöv fick feber osv så ringde 112, ambulansen kom strax därefter å jag fick svårare att andas...läskigt :( Pumpa i mig mediciner som inte ville hjälpa + att jag var kopplad me slangar här å där så de kunde ha mig under observation...ca halv 11 dan efter va jag hemma igen...berodde på den höga gräshaltenpollen ute sa de...mådde lite bättre dan efter men fortfarande svårt att andas å e en aning skakig...därför hade jag hoppats på en lugn fredag. Men hade ju lovat va barnis så de funkar nog iaf...får ta det lugnt helt enkelt!

Å imorn fyller David år så e bjuden till Linköping, typ alla vänner ska dit...men orkar jag??? Jag får se, måste tänka på mig själv nu i första hand, räcker med att nån klipper gräset en bit bort så e de kört igen :(

Jaja, snart kommer Bella hit så ska väl umgås lite me henne innan jag ska bege mig iväg!

Hoppas ni får en undebar helg!

Snart får jag internet...WIIIEEE :)

Pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback