Nu får det va nog!!!


Så här känner jag mig just nu :( Speciellt me nyckelpigan i barret hihi :)

Va ju hundvakt igår, i nån timma, sen börja jag må lite smått underligt. Typ som natten till tors, då jag inte kunde andas. Så ringde vårdguiden å blev kopplad till SOS. En ambulans kom å de plocka me mig. Blev ännu en gång ipumpad med massa mediciner som inte ville hjälpa...väntan på D.S. va inte å lajja me å doktorn va DUM I HÖVVE!!! (Träffa btw 3 st å alla va lika knäppa, vad e problemet???)  Det konstiga var att andningssvårigheterna övergick i kramper i magen å i huvudet. Fick med. i tablettform som kom upp lika fort å så fortsatte de...hade inte fått behålla mat/vätska på över 12 h innan dom kom på att "AHA, hon kanske ska ha lite dropp", va nämligen så slut i kroppen så ramla å hade mig :(

Hade själv velat stanna kvar, att ha vart på akuten i över 15 h utan en smula förbättring känns inte OK! Men de fatta inte utan fixa en taxi å jag e nu hemma, utan förbättring :( Dagens sjukvård är PINSAM!!! Ska iaf göra en gastroskopi inom den snaraste tiden...bläää :(
"Kom in igen om du inte blir bättre"...jo tjena, ligga där på en britsjävel å få höra samma sak...NO THANKS!!! 

Så nu blir det soffan å en film, om jag pallar hålla mig vaken...så drygt, skulle egentligen vart i Linköping nu å firat David men men...kvar i berga som en pittskalle e man :( Ursäkta ordvalet, men ni som läser min blogg e nog vana vid de uttrycket å förstår min innebörd hehe :)

Kom å gör mig sällskap någon, skulle va evigt tacksam!!!

Hoppas ni andra har det MYCKET MYCKET bättre än mig just nu!!!

Kärlek till alla som skickat fina sms å mejl!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

:( älskade vän. tycker synd om dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback