One By One


Ååå, den här serien, vilken nagelbitare...jag gillar den skarpt! Och just att man inte vetat/vet vem det är. Man har fått fundera själv, Är de han? Kan de va hon? Nej, MÅSTE va han...osv
Och när varje avsnitt e slut vill man bara ha mer...å nu e det bara 2 avsnitt kvar :/

Å den e verkligen en blandning mellan LOST & Scream som nån sa...inte direkt barnvänlig eller vänlig för sånna som ICKE gillar denna typ av serier...

Undra om man någonsin skulle kunna gifta sig efter en sån här (som de vart me om)  sak? Nu vet ju inte jag hur det slutar men känner på mig att det kommer en uppföljare...

Nåt som gör att serien absolut INTE blir dålig e ju denna lilla pudding; CJ Thompson :)



Å nån ful kropp verkar han inte ha heller ;) Han får gärna ligga sådär hemma hos mig å läsa :)

Mjae, han vill jag se MER MER MER av :) :)

Nu ska jag DRÖMMA mig bort ett tag, dock inte till Harper´s Island!!!

Kommentarer
Postat av: Carran

Sorry, snyggingen heter CJ Thomason :)

Hoppas de blev rätt nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback