Rolandz :)



Denna karl HAHAHA :) Du måste va min största IDOL någonsin!!! Robert, du förvånar mig ALDRIG! Ska tammejtusan ta å köpa skivan imorn å ta me på bröllopet hehe, här ska de dansas till Rolandz ;)

Tänk att få se dessa, hmpf, snygga karlar sjunga dansband medan man själv svänger på höfterna ;) De vore la nåt :) Dessvärre (vad jag kan se) så va enda spelningen i Sthlm på Skansen för nåra veckor sen :( De stället jag skulle kunna tänka mig att åka till de e Västervik, 21+22 juli i slottsruinen, då får man ju träffa västerviks-folket oxå ;)
Återstår att se :) Nån som hakar på isf?


GO FOR IT Roland Järverup ;) Het som få hahah :)

"Efter regn kommer solsken"

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback