tråkdag

Känner att mina senaste inlägg vart väldigt negativa...sjukan, ont bla bla bla...men de är ju så det  är tyvärr just nu :(

Vakna vid 12 idag av kramp, inte de roligaste sättet att vakna på. Tog sååån tid att vakna till liv och göra sig iordning idag...bara snurra omkring. Men gick och vila ett tag till, så det var därför jag inte svara Linda när du ringde...va ju tvungen att gå upp och göra mig iordning osv eftersom jag lovat va hundvakt åt Kira. Så efter mkt om och men så mötte jag upp Bella sen skjutsade snälla pappa hem mig och Kira hem till dom. Så nu sitter jag och väntar på att Bella ska sluta. Kira och jag ska möta henne sen blir det myskväll med film och lite gott och tugga på :) Får se vad de blir för film...

Nej, om man skulle betala lite räkningar innan Bella ringer?!? Sååå kul...NOT! Men ett måste!

Hoppas ni alla andra där ute mår bättre än mig just nu!

En Stor Varm Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback