Vill inte...

...må såhär längre :( Man blir ditskickad å man blir hemskickad :( Vad e meningen? Ta kol på mig? 

Va på K.S. Akuten igår efter att ha vart hos Husläkaren. Fick stanna några timmar men efter provtagning, 2 påsar dropp och ett ultraljudet va det ja, som sagt, hemskickning! Jag ville inte hem! Låter kanske konstigt  i era öron MEN när man mått såhär i 1v så vill man gärna veta vad det är  för nåt! Inte så kul att vara beroende av sina föräldrar, ramla å ha sig...

Bella & Oscar hämtade mig, snälla som de e, så tänkte att jag kanske behövde se, höra å göra nå roligt så följde me dom hem, träffade Oscars kusin Hector oxå, mkt trevligt, synd bara att jag vart sjuk under hela hans vistelse i Sverige... Bella gjorde middag medans jag bara "va" å grabbarna spela TV-spel :) Pallade inte å käka lr dricka, prövade för såg så satans gott ut men gick ju såklart inte.Så drog mig hemåt å somna som en stock (Tack & Lov)! Vakna BRA sent idag, inte konstigt, e ju för fan UTMATTAD!!! Så nu ska jag gå å lägga mig igen å ringa Husläkaren imorn igen, se vad han säger...hoppas nå vettigt!!!

Det är torsdag vilket innebär TTTT & Stimmet...å vad gör Carran, jo hon sitter i pyamas uttorkad å ska strax gå å lägga sig :( Liknar inte mig va??? Partyprincess som jag e hehe ;) Å fan ta gubbjäveln där uppe i skyarna om jag inte får må bättre på lördag då de e bröllop :( MÅSTE må bättre!!! Vill jag INTE missa, e ju för tusan 2 av mina bästa vänner som gifter sig...Fick låna 2 klänningar av Linda, har inte ens orkat pröva så hoppas de sittar bra :) Har en del att fixa ifall det blir så att jag ska me, måla naglar, raka ben, packa osv...å Linda, snäll som hon e, kommer på lördag förmiddagen å fixar smink å hår, e inte kapabel till de själv :( Bella hade säkert hjälpt mig men stackarn har ju fullt upp själv å dessutom ska hon va tärna så näe, hon ska inte behöva ta hand om mig då!

Nej, nu e jag alldeles slut i pallet! Skulle kunna döda för att få behålla en cola, har en men ingen idé, vill ändå inte va kvar :(

ååå, vet ni?  nå kul & positivt :)

Mina ögonfransar har växt ut igen WIIIEEE :) För er som inte vet så har jag inte haft nåra sen gymnasiet....de har kommit å gått, varför vet man inte. Men nu e de här! Låt dom stanna! PLEACE!!!

Natti Natti

Tack min underbara familj och mina underbara vänner för att ni bryr er och för att ni står ut med mig!
KÄRLEK till er!


JAG!

Kommentarer
Postat av: mallan

sådär ser jag också ut just nu...har lyckats få lite sömn iaf, fy satan va det inte är kul att kräkas. jag tror dock jag hittat bovven i dramat. allt började efter en grillad panini från espresso house.

hoppas du mår bättre snart gumman, så vi kan leka lite =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback