Borde sova...

...men kan inte...

Så ist har jag suttit å tittat på massa kort från bl a David & Fridas Bröllop å lite Cypern kort! Jag vill tebax!!! Men nu är ju den svenska sommaren i sitt essä så kan njuta av den ett tag till. Och om jag förstått det hela rätt, om det här högtrycket håller i sig så typ blockeras det lågtryck som e på G å vi får fint BRA MYCKET LÄNGRE :) Fin förklaring va? :)  De som e bra, tycker jag, e att jag e ledig lör,sön,mån å tis, jobbar nåra dagar sen har jag 2v semester WIIIEEE :) Å satan i gatan om det vågar bli dåligt väder då!!! Då ska ta ett rejält snack me han däruppe bland molnen!!! :)

Orkar inte skriva så mkt mer, tänkte ist bjuda på lite bilder :)

Från Bröllopet : (resten finns på FB, valde bara ut några)


Brudparet, så himla fin bild!

Några utav tjejena :) Märks att temat gick en aning i rosa/lila :)

"The Pink Ladies"...som sagt...

Albin tar snart ton och sjunger "Angel Of Mine" för/till brudparet. Det var helt underbart fint!!!

Så fin bild på Fru Frida Sundberg :)

Bella och jag!
Sen va partyt igång ;)

Det gick vilt till, precis som det ska göra ;)

Å lite kel, Oscar å Evers emellan :)

Dagarna innan bodde vi ju på Lysingsbadet i en mysig stuga å där va de partaj, kunde se ut såhär:


En mysig liten hög :)

Hittade lite fina/fula kort från Cypern oxå...


Bellan & Jag!

Bella & Oscar på Grabbarna Grus!

Mallan & Jag.

3 utslagna soldyrkare :) Det här e LIVET!!!

Semestern & Tidernas BÄSTA bild! Oscar, you look LOOOVELY ;)

Nej, nu MÅSTE jag sova, ska upp halv 7 :/ Men slutar 13, så blir hem hit igen fort som feeeen å på me bikinin ;)

Natti-Kramar / Carran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback