Det var denna soldag...

Underbart härlig dag!!! Mer sånna här dagar TACK!

Nu strax ska jag, pappa & Danni till Jysk...jag ska inhandla en svart bambumatta, klockrent när man har små håriga missar :) Mattan jag har nu e hopplös, så den åker upp i förrådet! E en hel del pyssel kvar i lyan, tavlor som ska upp, försöka hitta passande blommor som mina kära hårbollar INTE käkar upp :) , fixa ballkongen me kompostnät så missarna kan gå ut å lufta sig utan att falla ner 6 våningar... å där ska även blommor planteras så jag å mina kära vänner kan mysa å avnjuta lite vin om kvällarna :)

Efter Jysk-besöket väntar tvättande, dammande, dammsugning å skurning...FAN VA KUL...NOT!!! Hade hellre typ dragit till Brevik å spelat minigolf, åkt å badat lr nåt...men men, ganska skönt när det e fint hemma oxå å det kmr ju faktiskt fler tillfällen :) Nu blir det "städmusik" för fulla muggar ;) (stackars grannar hihi).

Hörs snart igen!

Puss & Kram Till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback