Snart hemgång...

Har slappat hela dagen, riktigt skönt. Så jävla trött på knät bara, skulle vara så himla skönt att gå en promenad me vovvarna...men men, bara att gilla läget. Och NU la msn av...typiskt, jag som pratade med Sandra...HON KOMMER HEM PÅ LÖRDAG :) :) :) WIIEEE!!!

Ja, jag e jätteglad sm ni märker hehe att hon kommer hem, inte setts sen innan jul så nu e de feeen på tiiden :) Ska försöka styra upp nå bus tills på lördag ;) De dumma e att jag jobbar, kanske kan byta pass me nån, mja, får se, e inte de  med såhär kort varsel...men det löser sig :)

Nu ska jag stappla n i duschen, käka lite sen hem till bebisarna :)



På lördag ses vi äntligen igen :) *Längtar*

Sköt om er så hörs vi igen snart....

LIVE LAUGH LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va du e gullig! synd att vi inte hann ses så mkt.. :( men jag kommer ju hem fler gånger :P eller i maj iaf...



du e då lika go o glad som alltid! pöss

2009-03-13 @ 17:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback