Trött barnvakt

Hallo my dear friends :)
En trött Carro här...skulle kunna somna vilken sekund som helst, somnade t om när vi skulle kolla på "Hjälp jag är en fisk"...barnvakten bör nog inte somna hehe :) Men vad ska jag göra...dom e ju ganska stora nu så va de dessutom FAST i filmen :) Tog lite bilder på sötnosarna men dom får ni se en annan dag :)

Börjar få panik...2 stora saker som kommer hända snart och VART ska jag få pengar ifrån??? Malmskillnadsgatan kanske ? Skämt å sido :) Nej men seriöst, man ska till å från ställena, leva där, köpa saker å det viktigaste...KLÄDERNA!!! Jaja, ska nog se att det löser sig till slut! Men man kan ju inte undgå att fundera :/

Helgen va kanon :) Fredagen började inte sådär jättekul, orkar inte berätta om varför :( Men sen lite senare på eftermiddagen så gick jag å hälsa på mormor & Svenne...käkade lite å snacka skit (som man ALLTID gör me dom hihi). Slängde iväg ett sms till Faste å fråga om en film kunde va nåt å så blev det...kollade på Let´s Dance å sen slog vi på filmen å SOMNA hahaha :) Vakna lagom till eftertexterna hihi...

Dagen efter vakna jag 8.30...hör å häpna folket :) Kunde inte sova så börja städa å röja som aldrig förr så nu e det faktiskt ganska bra ordning i lyan :) Käkade me Bella å co på jobbet (hatar å äta själv) sen mötte jag Malin å vi gick hem till mig en sväng, Eva kom en stund  efter sen gick vi alla till Adam&Linda för att se melodifestivalen...vilken jävla rysare! Men låten som vann blir bara bättre å bättre, mäktig låt, å jag tror att den kan gå långt...*hoppas*...sen blev det fotografering haha...ojojoj, vilka bilder ;) Gjorde oss klara för utgång (jag,Mallan,Linda å Eva) mot JAAAAA, jag vet...å NI vet...Sportbaren. Va riktigt kul, va ett coverband som spela-Sur O Ful. Hur grymma som helst! Sen kan jag bara säga att Lördagen slutade VÄÄÄLDIGT bra :):):)

Söndagen va en skööön slappardag. En behövlig sådan. begav mig till Linda för att se Twilight...igen (å jag tänker se den igen :)..) , å snacka skit. Sen till ICA å panta burkar, köpa cola. Slängde mig i soffan å käkade samtidigt som jag kolla på Beck...gissa om jag somna??? :)

Imorn e de möte å jobb som står på schemat sen ledig ons+tors å då kan man alltid HOPPAS att ja...hihi :)

Nej, nu blev det visst en novell :)

Nu ska jag fixa naglarna för nu sover mina små änglar :)

Take care/tröttmössan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback