Hemme hos min underbara family <3

Har vart barnis idag åt 2 små ovanligt trotsiga barn, aja baja, inte ta kål på tant Carro ännu :) Men men, man fick ju en slant för besväret :) Och föresten var det inte sååå jobbigt, nog bara jag som e trött å inte mig själv :/

Har hänt lite saker sen sist...kom inte ihåg vad jag skrev sist men  kan ju börja med att berätta att den 1 juni börjar jag jobba dag ist för kväll, SCARY...eftersom jag jobbat kväll i 4 år! Men detta e bara under en period så efter den 26/10 så e jag kvällstjej igen :) 

I torsdags var jag bjuden hem till Eva för att äta middag med henne, Fille å Malin, va supermysigt å supergott :) Slutade självklart med Sportbaren, vad annars hehe, men kul var det. De andra försvann därifrån ganska tidigt men jag va kvar, träffade en massa gamla kompisar så hade jätteskoj :)

Lugnt å skönt blev det efter att jag kommit hem ifrån jobbet i fredagskväll, superskönt, dock svårt att somna så blev ett par Supernatural-avsnitt :) Nu har jag de 2 sista kvar :)

På lördagen vaknade jag vid halv 7, kunde verkligen inte sova, satte mig på balkongen en timma sen fck jag fnatt å börja städa. När kl va 9 så gick jag å handla frulle å lite annat smått å gott. Sami kom å hämta mig för det var KANON-väder ute så inte ville jag ligga inne då inte :) En färgning i nyansen superblekt hann jag me oxå hehe...Sen var det bara till att åka till jobbe å efter det hem å byta om å dra till Estay & Hammer Mansion :) Massa kul folk där å säger som Malan, vad hände med hemmafesterna??? Hann inte vara där sålänge innan det var dags att packa sig iväg...ÄN EN GÅNG...till Sportbaren haha...yeah yeah, huvudsaken ÄR FAKTISKT att man har KUL!!! Sen vart fan man nu e, det spelar väl ingen roll??? Roligast hade iof vart å vara kvar!

Dan efter var det jobb som kallade...HUA, va aspigg till en början, gick me Jonathan så de va askul, men sen när klockan börja bli 23, då kunde jag INTE andas :( Skitäckligt!!! Ringde mamma på vägen hem från jobbet å hon i sin tur ringde D.S. som kopplade till 112, med andra ord, ambulans snabbt som attan va det som gällde :( inge kul alls...fick stanna för observation till 9 dagen efter med syrgas osv...så det blev ett minst sagt dramatisk slut på en kanonhelg! Det är därför jag kom hem hit idag, när man inte mår så bra, då e de super att kunna komma hem hit å bli lite ompysslad :)

LOVE YOU!!!

Imorn ere jobbdags igen, känns inte som om jag vart ledig nånting. Men men, jobba ska jag iaf. Å efter jobbe ska jag å M. kolla film! Myspys, va sååå längesen nu! Sen på torsdag blir det jobba igen å på fre blir det VÄÄÄLDIGT lugnt eftersom de händer grejjer på lördag :) Men en film pratade jag å Mallan om att hinna se på fre iaf :) Myyys!!!

Neee, nu e klockan alldeles för mkt igen, ska packa mig ut med täcken, lakan, Julia (vovven), å mammas Tara-tidning å lägga mig i min UNDERBARA gamla säng som jag saknar sååå :( Måste komma på en lösning, har ont i hela kroppen av den jag sover i nu + att de inte ens e 1 meter upp till taket, klaustrofobi...JA!!!

Ha det nu kanon mina nära & kära!

Stor Kram & Puss På Kinden!

Peace ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback