Skön ju...

I ett kloster nere bland vinrankorna i södra Frankrike stod två munkar i duschen. 
- Tog du med tvålen, sankte Leif?
- Attans bananer, sankte Frans, den glömde jag!
Sankte Leif smög iväg och hämtade tvålen och var på väg tillbaka när han hörde två nunnor komma emot honom i andra änden av korridoren. Snabbt som katten gömde han sig bakom två statyer.
- Kolla syster Kerstin, en tvålautomat! utropade ena nunnan och drog i sankte Leifs snabel.
Sankte Leif blev så till sig att han tappade tvålen och snabeln reste sig.
- Se på maken, syster Kerstin, där kom tvålen!
Nunnan fortsatte att pumpa och rätt som det var kunde sankte Leif inte hålla sig längre...
- Åh, se på maken, syster Kerstin, nu kommer flytande tvål också...

Hahaha, min humor såhär på morgonkvisten me allergin kliandes i ögon, näsa å hals. Men nu har jag proppat i mig diverse piller å sprayer så nu ska CarroBarro ta å sova sig lite :) Hoppas det går bara, annars blir det en tung dag...

See ya / Sankte Hjälm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback