Svinsprutan...

Nu har man tagit svinsprutan. Låter kanske konstgt men fick ont i huvudet bara en liten stund efter...va ju väldigt passande att man skulle jobba på kvällen och kvällen dan därpå. Gick an samma kväll men när jag kom hemm vid 12-tiden på natten så börja jag må ruskigt illa. Fick feber osv.

Vaknade dan därpå (igår) med hög feber och riktiga influensa symtom. Låg i soffan nonstop från 11 på förmiddagen ända till mitt i natten...HUA!!!

Ååå va synd det e om mig :) Näe, jag överlever, mår liiite bättre idag :) Tycker just nu er synd om syster-yster som e riktigt dålig! Tankar och kärlek åt dig!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se om jag orkar laga lite mat...sen lutar det åt att Linda och jag ska ses, planera inför fredagen :) Väntar på att Linda ska höra av sig!

Nej, duschen kallar!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback