Mysdag...

...men vaknade tyvärr genomförkyld :( Men NU på, hmmm ja, morgonkvisten känns det lite bättre. De enda som suttit i hela dagen e en förjävla hosta å huvudvärk...MEN me lite hostmedicin av den starkare sorten å lite huvudvärkstabletter så mår jag bättre. Så satsar på att jobba iaf, tror inte de e "bacon-sjukan" så e bara att köra på ;)

Vaknade ganska tidigt, trots att jag vänt på dygnet (e iof en nattuggla som NJUTER till fullo av de härliga lugnet utan en massa måsten), men somna om så sött då å då under eftermiddagen. Är ju ine speciellt kry som sagt...och jobbet tar kål på en, hinner inte varva ner + att de lediga dagarna går undermedvetet ut på att tänka "hur ska de gå i helgen på jobbet"...

Väl vaken å nyduschad pallra jag mig i väg till Apoteket för att hämta medicin + att inhandla nässpray å halstabletter...gjorde susen :)

Pratade me mormor medans jag stekte köttbullar å koka makaroner till fredagens matlåda. Mormor å jag bor 5 min ifrån varann så hon tyckte jag skulle komma å titta på Rosa Bandet galan, myspys tänkte jag å gjorde färdigt middagen.

Sprang förbi ICA å köpte fina röda rosor + ett litet sött kort. Vet att hon blir såå glad, vilket hon blev även denna gång :)

Gick därifrån vid 24 sen har jag spelat Röj-flagg me "bror" Jimmy :) Vi fastnade minst sagt hehe å jag VANN nästan alla ggr haha :) En aning beroendeframkallande hihi, klockan bara sprang i väg, brukar va så när man har skoj :)

Men nu ere dags att sova! En hård jobbhelg framför mig...HUA!!!

Måste bara dela med mig av detta: (vet inte om jag gjorde rätt...)

http://open.spotify.com/track/2pzNE1IgtuJVtJpjKw9q3o

"The underwater world of Dolphins & Whales"

Så himla mysigt att lyssna på om man gillar delfiner å valar! Avkopplande om inte annat!!
Bränt en skiva så de här ska jag lyssna på när jag är stressad å ska sova :)

Nej kära bloggläsare, lyssnat på detta 1h nu å känner mig avkopplad till 1000 å redo för sängen!

Ska försöka vända om dygnet så imorn blir de upp lite tidigare, ta tag i städningen här hemma + ner till centrum för att shoppa slingor till barret, tvätt -och sköljmedel, måste tvätta 2 stora täcken på jobbe!! Juste, en tvättid ska bokas oxå...har ett BERG av tvätt hr :/

Mmm mkt ska hinnas med innan 16 imorn så nu säger jag...

"NATTI NATTI"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback