London

En planerad resa till London går av stapeln på onsdag den 26...MEN jag kan INTE följa med :(
De som åker är Bella, Oscar å Oscars kusin Göran. Så vi va 5 men nu är de bara 3 :(

Känns rent ut sagt förjävligt!!!

Skulle ha hälsat på Oscars kusiner. En utav kusinerna spelar i ett rockband. Så på en festival i London, Farmageddon, ska han spela å vi skulle dit å parta, dricka öl å sova i tält hehe...fan att man missar det...verkar ju va gryyymt najs ;)

Hade även tillgång till ett eget hus under veckan, så vi kom väldigt billigt undan. Å flygbiljetterna kostade bara 4 kr (hehe, låter som ett skämt, jag vet) å så kostade bagage incheckningen 220 kr...

Trots att vi kom billigt undan så lösdes det inte ekonomiskt för min del. TACK Försäkringskassan!!! De har strulat till det ordentligt för mig, orkar inte gå in på detaljer, men usch...å handläggningstiden är på ca 4-6 VECKOR! Så den här månaden blir tuff!!! Jag hade alltså fått låna till hyran, till att kunna leva här hemma + London resan. Hade aldrig funkat, lr det funkar inte, e ju flera tusen...

Londonresan låter billig men det är mkt som inte e inräknat, som tåg/bussbiljetter, bensinkostnader, mat å dricka, ut å festa, shoppa, turistattraktioner mm. Ja ni fattar, det blir ALLTID dyrare än vad man tänkt sig...

Men London lär ju inte bara "försvinna" så jag åker när min tid e inne helt enkelt :) Och så har jag ju gått å blivit sjuker, ingen höjdare de heller.

Nu ska jag va hemma å fokusera på att bli frisk, fixa hyran å så jag kan "leva".

Nu e klockan massor så det e dags att krypa till kojs!


The Tower Bridge


Bussarna hade jag velat åka :)


The London Eye, hade vart coolt att få åka...

Men som sagt...jag kommer när det e min tur :)

Natti :)


Kommentarer
Postat av: mallan

London Eye är så häftigt, vi kan åka dit nån gång :) skulle gärna åka till london igen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback