Magic fingers...

...lr ngt :)

Nej men kom hem i lördags efter en underbar helg hos familjen!
Tack för att ni finns!!!

Satte mig i soffan, bara skit på de få kanalerna jag har så somna så sött på soffan sisådär vid 12-tiden. Men e ju inte riktigt kry så va perfa me en LUGN helg. Men på söndag träffade jag Linda, gick å handla på ICA, käkade hemma hos mig sen vidare hem till Linda & Adam. Satt å snacka skit, som alltid :) Sen blev det "17again", en helt OK söndagsfilm. Sen matade Linda mitt USB-minne me Robert Pattinson låtar å NYA Takida skivan.GRYM!!! (tycker jag). Måste gå å se dom den 28/11...nån som hakar på? Måste nog boka snarast, så ni vet :)

Sen begav jag mig hemåt. La mig i soffan me lille kelgrisen Siri på magen å zappa mellan de få usla kanalerna jag har...va nada på TV så fick för mig att sätta mig vid datorn. Har trådlöst bredband som när jag skaffade inte ville funka men ville ge det en chans till så me lite magic fingers så ja... VIPS så va internet igång. Jag har INTERNET :) WIIIHOOO :) Har kännt mig riktigt handikappad (om man får säga så) utan internet.

Så nu kan jag ju inte skylla på att jag inte kan blogga längre :) Nej men nu ska här bloggas :)

Kvart över 8 i..ja, i dag kommer mosters lilla bebis Kira hit å vi ska leka heeela dagen lång. En promenad me Sandra e redan bokat :) Poblemet e att jag inte e trött,så kmr säkerligen fler inlägg :)

Läs om Du vill, annars SKIT i det :)

PUSS

BTW...min dator har nog nått sitt "bäst före" så eventuella stavfel kan finnas här & där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback