Nervös

Promenixen blev av å därmed huvudvärken...tills jag kom hem. Då brakade helvettet loss igen. Tänkte att om jag knatar upp i sängen så somnar jag säkert å de skulle resultera i ingen mat, ingen matlåda å inte kunna somna i tid. Så satt å prata me Frugan (Helene) å spela röj-flagg :) Vi har blivit beroende jag å frugan :) Va sååå sugen på vira in mig i mitt mysiga täcke men tog mig i kragen å ställde mig vid spisen, käkade å diskade. SEN blev de täcket i soffan å somna 1h...sen dess har de blivit horisontal läge så e nu endast uppe i 7928 steg...MEN...den BÖRJAR räkna efter 6:e steget...liiite orättvist, tyker jag!!!

Imorn (fredag) måste jag upp 06.30 :/ Tåget går 07.47 å så ska jag hinna köpa bijetter innan. Ska nämligen va i Täby hos magdoktorn 08.20, kanontid för Carro alias Törnrosa ;) E en aning nervös :( Dels för vad hon tror de e som spökar å dels för rektoskopin å ev kommande mindre trevliga undersökingar :( De e därför jag inte ligger å dunar...massa jobbiga tankar som snurrar runt i hövve å då e de inte bara magen jag syftar på...

Senare på dagen blir de på me träningskläderna å promenixa igen å sen på me jobbkläderna! Hör å häpna men det ska faktiskt bli kul å komma tebax till jobbe, tebax till pensionärerna å till arbetskamraterna :) Å framförallt kvällstiderna, kallas ju som sagt för Törnrosa ;)

Sen efter jobbe kmr H. hit :) Ska bli jättemysigt, en bra avslutning :) På en dag jag tror kmr bli tuffast på länge...

Nu e naglarna målade, matlådan står färdig i kylen...nu e de bara tvätta av sminket, borsta gaddarna å krypa upp till katterna i sängen me boken "Om jag kunde drömma" Så ska jag nog kunna somna :)

PURRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback