R.I.P.

Döden ÄR inte rättvis!!!

Läste nyss på Aftonbladet att en av mina favoritskådisar, Patrick Swayze, dog i sitt hem inatt 57 år gammal efter ca 2 år kämpande mot sin cancer. Usch, jag blir illa berörd! Varför ska alla "bra" människor dö medans de "onda" får va friska (förutom i pallet) leva?

Tänk så mycket han har gjort och hur mycker mer han hade kunnat göra? Dumma cancer!!!

Så här såg den sjuke Patrick ut :( Oigenkännlig...



Men det är INTE så jag vill minnas honom...

Det här är den Patrick jag vill minnas! 80-talets hunk!

Malin; Ikväll ska vi ses och jag har ett önskemål, jag vill se Dirty Dancing!!!



"No body put´s baby in a corner"

R.I.P. And "Have your time of your life in heaven"


Kommentarer
Postat av: mallan

Önskemål beviljas =)

Postat av: Carrie

Hehe=)

Hoppas jag har den i här bara å inte hos föräldrarna..visar sig! KRAM&PUSS

2009-09-15 @ 14:54:25
URL: http://carwingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback