Så skönt...

Ja de e så himla skönt att mitt internet funkar så jag e lycklig som ett litet barn :)

Och igår var det en vänlig själ som rensade min dator så gott de gick, TACK!!! Å tangentbordet funkar...*peppar peppar* för rätt va de e så slutar de funka å de gillas icke för då får man använda skärmtangentbordet vilket tar år å dar att skriva me! Därför blev det inget bloggande igår!

Och igår va de IDOL, vilket jag missa för kunde inte hålla ögonen mina uppe. Och efter att den vänliga själen M. hade gått la jag mig i soffan...igen me datorn på magen å SOMNA! Så när jag vakna vid 3-tiden med en dator på magen så konstaterade jag att jag va väääldigt trött :)

Idag har det vart planeringsdag. Dagen skulle börja med en lunch på Oxenstjärna (stavas kanske inte så, men ja, ni vet vilken jag menar) men efter kramper å illamående så stanna jag hemma från det å mötte upp gänget på Solhälla ist. Måste medge att jag lika bra kunde ha stannat hemma å vila...

Och den 18/9 e det slut på dagsarbetet, börjar jobba kväll då ist :) Känns sååå skönt! Det är oerhört stressigt på dagen, duschar, städ FÖR många som jobbar. Alla bara tjaffsar om allt å inget. På kvällen e det oxå stressigt men inte på samma sätt. Vi e 4 st som vet vad vi ska göra och har kul och det är huvudsaken. Men dagpersonalen e iaf hur snälla som helst så de e inte det som är problemet!

Nej men oj va klockan blev mkt...ska ju till Estay/Hammer Mansion å kolla fotbollen me Ana-Maria, Eva å kanske Sandra...å ja, Kira e självklart me :) Vi hade btw en heldag igår, jag å Kira. Oscar jobbade å hade träning å Bella va barnis å sen jobba hon å då fick gullisen va hos moster :)

Nej, dags att traska iväg nu...börjar ju om ca en kvart...

Kanske skriver lite senare!

FORZA SVERIGE!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback