Tjohooo

Tebax...efter sisådär 1 månad. Får skylla på att jag faktiskt inte har nån dator hemma, så trisst. Å när man kommer hem hit så är tyvärr inte blogga det första jag tänker på. Allrahelst inte när man inte vart här på ett tag...Men nu ska jag sova här, det e fredagkväll, jag e sjuk och e bara hemma å tar det lugnt. Då hinner man blogga lite :)
De jobbiga tycker jag e att när man inte bloggat på typ 1 månad så vet man inte vart man ska börja. Ska man berätta allt som hänt? Välja ut de bästa? Mja, lite knivigt...å andra sidan kan jag ju säga att det inte hänt så speciellt mkt i mitt liv eftersom jag vart sjuk :( De som hänt e väl att Oscar, min kära svåger :) har fyllt 30! Så va på lite middag när han fyllde år å på festen han hade förra lördagen. Den festen va ju RIKTIGT KUL måste jag säga! Massa roliga människor, kul stämmning, bra ordnat med allt från sittplatser till mat :) Blev en låååång kväll...tror jag va hemma vid 6 på morgonen hehe...hjälpte ju Bella att städa i köket å så, ingen lek precis, va en hel del att ta hand om :) Inte van att hålla igång så länge så va ju helt slut dan efter. Kändes som om jag druckit en hel del från baren men så va icke fallet. Drack bara 1 glas vin å en halv cider...så bakis va jag inte...
E helt slut i pallet, orkeslös å seg. Att inte ens orka blogga lite e ju segt asså, nåt e fel! Jaja, blir bara massa blaj om man sitter här å inte vet vad man ska skriva. Men nu vet ni att jag lever iaf :)
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback