BESÖK :)

Ja, idag hoppas jag på att dagen kommer gå lite fortare. Gick relativt snabbt igår också iof, jag och min rumskamrat tog en sväng till ICA sen satte vi oss i solen med varsin latte, det var inte dumt :)

Men idag kommer Linda :) Anar att det kan bli en fika på Espresso House som så fint ligger granne me sjukan :) Deras vaniljlatte...ojojoj..MUMMA!!

Måste läsa ut "Om jag kunde drömma"  för Linda kommer med bok nr 2 :) (Twilight böckerna för er som inte visste) Den är ju SÅ BRA men pga ögonen och lite annat så har jag inte haft nån ro att bara sätta mig att läsa...jag som älskar det :/ Hoppas det blir ändring på det!!

Nee, strax dags för lunch. Blir fisksoppa...INTE Carrans melodi hehe. Så jag skulle ev. få nå annat :) Hoppas det blir nå godare.

Ojojoj vad man tittar på klockan hela tiden, sjukt jobbigt och irreterande!! Därför är det så kul med besök så vill ni komma - KOM!! :)



Jag och Linda i ett nötskal :)



Vi kan se "normala" ut oxå :)

Ha nu en skön dag ute i det "fria"!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback