Friggan



Det är nåt speciellt över min lilla friggebod. Den har hängt med i mååånga år och vart med om mkt hihi :)
Ikväll har jag spenderat kvällen i friggan med vovve Julia och tittat på en dålig film, minns inte ens vad den hette...

Imorn ere dags att åka in till avd. igen. känns ju sisådär måste jag medge :/ Men allt det här jobbiga jag går igenom för ju med sig något bra, något VÄLDIGT BRA!!!

Har lite besök att se fram emot i veckan, det gör ju att det känns mkt lättare + att jag ska hem till Bella & Oscar på lördag :) Kommer bli kul :) Hoppas jag mår bra då bara!!

Nu ska Carran sova!

NattiNatt!



Min tuss Njuuuter :)

P.S. Tack för all positiv respons från inlägget "Jag är redo...". Det värmer!

PUSS
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback