Kärlek

Hej hej!

Har inte så mycket att säga just nu, allt är inte riktigt som det ska om jag säger så...ska berätta när tiden är inne och jag är mogen!

Är så tacksam för att jag har en underbar familj och ett gäng underbara vänner!!

Fick ett supergulligt sms av Linda i fredags vilket värmde otroligt mycket!! Sen kom 3 av de underbaraste vännerna och hälsa på :) Mallan, Sara och Camilla - TACK!! ni gjorde min dag, nu kan jag leva på det ett tag :)

Ser även fram emot att fira dig Mallan på lördag me brudarna!! "Shake that ASS, bitches let me see what you got" :) Att vi ska visa dom ;) Måste leta upp nå snyggt å ha på mig bara...kan bli ett problem...men som så mkt annat så LÖSER det sig ALLTID:)

Ja, detta blev ett inlägg om hur mycket jag älskar mina närmaste!!!

KÄRLEK TILL ER!!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback