Nu jävlar!!!

Bara nångra timmar kvar tills jag ska hoppa in i duschen, göra mig klar och skjutsas till Sabbatsbergs Sjukhus av pappa. Ska va där till 8 så borde sova nu...men datorn hängde sig ju ett par dagar så har nu läst en massa bloggar å kollat lite annat...jag fastnade liksom litegrann här :)

Är nervös som satan inför det som komma skall!! Ni som vet, ni vet! Ni som inte vet, ni får vänta ett litet tag, pallar inte att berätta just nu...

Blev ett kort inlägg...men e så trött i kroppen och huvudet nu...dags att lägga hövve på kudden!!

Kramar
/C

Kommentarer
Postat av: nina

Och här ligger jag på Danderyd....så roligt vi har det vännen ;) Tänker på dig massa! Lycka till eller vad man nu ska säga... KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback