Nytt försök idag :)

Ja Linda, idag gör vi ett nytt försök :) Hoppas det går bättre idag för saknar dig och vill träffa dig!!

Dagen har än sålänge vart skitseg :/ Är ju samma visa varje dag...frukost, lunch, middag och lite mediciner och akupunktur däremellan. Appropå mat så var det renskav till lunch :/ Nu får de FAN ge sig!! Kan de inte bara laga "vanlig" mat...som smakar nåt?? Tydligen inte!! Längtar till på fredag, då får jag äta min EGNA mat :)

Nån ro att vila har jag inte heller. Snarkar ju och orkar inte lägga mig ner och sova en stund för då börjar jag ju, ja just snarka vilket kan va väldigt störande för de stackars andra hehe:/

Åh vilket väder det är...tänkte jag skulle gå ut och sola lite och läsa en tidning men tji fick jag!! Blåser som tusan och börjar bli molningt...så nu sitter jag här. Men vid 14-tiden kommer ju Linda så har nåt att se fram emot idag iaf :)

Kanske hörs senare :)

Ha en underbar dag vad ni än hittar på :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback