Vilken dag!!

Dagen börjar med att jag vaknar kl 5, så nedrans kissnödig...hmm, inte sååå konstigt när man sovit sen ca 20.30 dagen innan hehe. Sömnen antar jag var välbehövlig, är man lite krasslig så behöver kroppen sömn!

Men det var bra att jag vakna, skulle till labbet och ta blodprover men det var iof inte förrän 8. Det jobbiga var att jag skulle vara fastande så nån smarrig frulle blev det icke...fördrev tiden i vanlig ordning med att kolla på Vakna Med The Voice. Gillar det skarpt. Bra start på dagen!

När jag var klar att gå kom jag på att jag inte visste vart labbet låg...hmm, jaja, jag knata ner till gamla sjukhuset där labbet låg förut...irra omkring för fullt hehe. Väl på Österåkers Doktorn så sa hon att det gick bra att ta dom där och jag passade även på att träffa en doktor pga min hemska hosta. Ev. liten lunginflammation...IGEN!!! Så gick därifrån med recept på 2 olika hostmediciner+antibiotika! Ska även göra en Spirometri (
http://sv.wikipedia.org/wiki/Spirometri för er som undrar vad det är...). Vill fan bli av med den här förbannade hostan NU så jag kan fixa tänderna!!

Sen var det ju proverna...näähee, de gick inte att ta dom där :/ Fick snällt knata ner till labbet som ligger vid Facklan. Men gjorde inte så mkt eftersom jag skulle till Apoteket.

Jaja, det blev en rörig morgon helt klart!! Och frukosten var SÅ välkommen när jag kom innanför dörren :)

Trodde jag skulle däcka i soffan men ist började jag fixa påskfint :)




Ja det var några bilder :)

Som jag sagt förut...Älskar Påsken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback