Hemma

Ooohh så skönt det var att packa väskorna i morse, beställa taxi ocha bara komma HEM!!

Snälla morfar Svenne kom över med en gästsäng, låter lite knäppt haha...men pallar inte att sova i min loftsäng, klaustrofobi - JA!! Och soffan, där får man inta "ostbågeställningen" om man ska få plats hehe..så han kom över med gästsängen, en helt vanlig sån där tältsäng men fan så mkt skönare att sova i den än i soffan/sängen!! Freja verkar tro att det är hennes säng, legat där hela dan, sötisen..

Sovit typ heeela dagen, så skönt!!! Man kopplar av på nå konstigt sätt när man kommer hem därifrån så man hamnar i nån slags dvala. Hade mobilen brevid mig men inte hörde jag att det ringt och sms:ats...

Även fast jag sovit hela dagen, nästan, så e jag supertrött...

Ska försöka hitta nån film, kan inte gå och lägga mig nu känner jag. Får se hur jag gör..

Imorn är det Sportan och "BackSeatRhythm" som gäller :) Blir lugnt men kan ha kul för de ;)

Puss

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback