Inte på topp

Har hamnat i en liten "down-period" tror jag bestämt...

Vaknade igår morse med migrän men tror oxå det var en annan sorts huvudvärk, spänningshuvudvärk. Mycket som händer nu, mycket att tänka på och mycket jag inte orkar med.

Var "Hallå Åkersberga" igår men pallade inte att gå på dagen så gick dit senare på kvällen så jag fick se Sidewalk :) Patrick som sjunger lärde jag känna när Johan och jag var tillsammans, urskön kille!! Så va riktigt kul att se dom live :)

Gå in här och lyssna :)
http://www.myspace.com/walksideways

Sen spelade en kille på Sportan, Viktor, riktigt duktigt..och söt :)

Efter kom Camillas mamma å pappa å hämta henne och vi andra passade på att haka på. Jag mådde inte så bra, för mycket människor som var väldigt fulla :)

Tyvärr blev det nog ett liet missförstånd men allt jag ville var bara att komma hem innan panikattacken kom och så hade jag sällskap...glad att ni hade det kul iaf :):)

När jag kom hem så fick jag panik, tog nattbussen hem till mamma å pappa och sov som en prinsessa i friggan..kommer vara här ett par dagar nu, pallar inte at vara själv. För mycket att tänka på..om 1v läggs jag in i 3v igen och det känns ganska surt :/ Vet att det kommer bli bättre efter MEN vill ha ett normat liv...jobba, träffa mina vänner, träna, ta ett las vin osv...men det är en lååång bit kvar :/ Så gäller att vara sjukt stark nu och fokusera på mig själv!!

Hoppas ni, mina vänner, förstår det...jag älskar er och vill självklart umgås och busa med er så mycket som möjligt men jag måste ta hand om mig själv nu i första taget...hua :( Jag behöver er........

Nee, nu blir det sängen...

Kram & Puss

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback