Då var man tillbaka!

På plats, 2:a veckan nu. Har redan trappat så e nere på 8mg nu (när jag lades in låg jag på 60mg.....).

Har fått en jättemysig rumskamrat som jag kan snarka ikapp med haha :) En äldre dam, jättegullig!! Känns så mkt lättare då..Och personalen ska vi inte tala om, dom är UNDERBARA!!! Utan dom hade jag ALDRIG klarat detta!!!

Imorn ska jag till tandläkaren :/ Ska bara "kolla" i munnen MEN det är jobbigt nog!!! Uscha!!! Hoppas man kan sova ngt...och inte drömma om elaka läskiga tandläkare :)

Sen ska jag försöka komma hem till den 15:e ist för 17:e för världens bästa pappa fyller 50 år den 15:e :) Och det måste ju firas ;)

Jahapp, vad händer nudå? Snart fika och sen blir det antagligen tv..hoppas jag får se på 4:an kl 8, då är det Idol-Vägen till finalen. Det vill jag se!!

Jaja, c ya later ;)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback