Satan vad smink är dyrt

Sjukt dyrt...dyrt att va kvinna :) Ska skaffa mig en rik man och bli lyxfru :) Neee, inte riktigt min grej, vill kunna stå på egna ben!! Men liiite rik kan han gärna få vara :P

Hursom, blev lite smink rikare idag tack vare det fina presentkortet. Fick ihop en del iaf, en kajalpenna, en eyeliner, en brunaktig ögonskugga, en foundation och ett rosaaktigt läppglans :) Kommer passa bra i nya sminkväskan :)

Har vart ute 2ggr idag och de e inte skönt ute. Det värsta e att jag måste ut igen :/ Trodde pappa skulle komma hem i rimlig tid så vi kunde dra till Willy´s men inte då...får släpa mig ur soffan en 3:e gång och gå till ICA. Orka....jaja, måste så bara att lyfta på rumpan :)

See ya :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback