Hjälp!!

Ja, jag behöver er hjälp, eller snarare råd!!

Är så trött på mitt hår just nu, rakar av mig skiten snar!!!

Är i valet och kvalet om jag ska klippa mig...kort...som jag alltid hade förut.

Här kommer lite förslag...

Långt mörkt eller kort mörkt:



Det här var INTE den bästa bilden hahaha, ser inte klok ut!! Hade lockat håret nyår till ära men i snöstorm blir resultatet såhär :) Men det är den enda jag har då jag har någorlunda utsläppt (fult)hår...Ja, det var den med "långt mörkt"...



Inte heller den bästa bild, men ni ser kanske lite skillnad?!? Här mörkt kort...

Långt ljust eller kort ljust:

 

Långt ljust...



Kort ljust...

Ja, kommentera gärna för beställer klipptid imorn :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har också beslutsångest... Kort brunt och långt blond är både super fint... Fråga frisören..

Men jag tycker nog du ska försöka kämpa lite till med att få det långt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback